náplň téhle stránky...

10.04.2009 21:39

Buďte tu vítáni, a jako doma

Možná bude dobrý napsat, proč tenhle název (protože to co tady bude za obsah zase až tak extrém není, vlastně je to čajíček) ... Xxtreeme byla naše společná firma (školní, fiktivní) díky ní jsme já a dalších 5 lidiček úspěšně postoupilo do dalšího ročníku na naší VOŠce v Čáslavi.

Není na škodu se trošku po tom našem světě se trochu rozhlídnout z nějaké pěkné výšky, kdo má rád hory a lezení určitě bude souhlasit ...

    ... takže zkusím něco vypotit o Rakousku, Německu, Švýcarsku, ... no a prostě trošku o Alpách, který prostě můžu.

    ... máte rádi via ferraty a klettersteigy? Já je miluju, čím vzdušnější, tím lepší ... C - obtížnost (KS 4) a víc je super, ne?

 

Taky třeba něco z cyklotématiky...

    ... dáme i něco obtížnějšího, kopečky se vlní, dolů nahoru, dolů nahoru ... že by Vysočina, kraj kde já žiju, kde můžu dýchat čerstvý vzduch, ten tady ještě je... jasně. Proč ne, zkusím se po něčem podívat a dám Vám tipy na výlety. Věděli jste, že Vysočina má ze všech krajů v ČR nejvíc památek UNESCO?

A ta příroda. Tak se přijeďte podívat.

—————

Zpět


Novinky za rok 2015

budou v září


Kontakt

Petr

na FB nejsem - jsem asociál a jsem za to rád