víkend na kole

13.04.2009 21:13

Tak počasí vyšlo na jedničku a také díky pondělnímu svátku jsem každý z těch 3 dnů jsem alespoň chvílí jezdil na kole... a při každé vyjížďce jsem vždy jel minimálně jedním úsekem, kde jsem ještě nikdy předtím nebyl. Zajímavé, člověk by si myslel, že už to má za těch 27 let projeté tady všechno, no nepřestává mě ta moje Vysočina překvapovat.

Celkový počet km za 3 dny je 125... vím, že by někdo řekl, to já mám za den, půlden... ok... já nejezdím na km ale na zážitky a tento víkend je splnil do nejmenšího detailu. Zvlášť nedělní jízda, kdy jsem se vydal cíleně najít jednu skálu... Docela obtížně přístupnou a ani na netu o ní není zmínka. Je sice na mapě, ale řekl bych, že kromě místních o ní moc lidí neví. Je to Bílá skála u Luk nad Jihlavou. Cestou nazpět jsem se musel probrodit 3x přes potok. I to dokládá, že tam je ještě kus země, kde se dá říct ráj na zemi... Tu skálu se někdy ještě vydám slézt, ale bez lana a jištění to nepůjde... už se na ni těším.

Dnes jsem navíc stihl projet obě dvě "naše" údolí, Balinské i Nesměřské... jsem unavený, ale je mi fajn.

—————

Zpět


Novinky za rok 2015

budou v září


Kontakt

Petr

na FB nejsem - jsem asociál a jsem za to rád